en sväng me källmans båt

Publicerad 2009-04-14 20:33:07 i Allmänt,

jaa det kommer det bli i sommar kan jag ju lova.. om den nu kommer hålla =P

Idag har jag inte alls gjort mycket. tagit det jävligt lugtn faktiskt, umgåtts med Julia endel.

Jag var däremot med i tidningen idag.. en lite notis blev det allt haha, pinsamt! Sedan fick ja inget tele-samtal heller vilket var positivt!

Körkortet har ja fått idag, vilken lycka!!! äntligen har man ett körkort igen, tyvärr e d någon nyare design på detta, svin fult!! hål typ mitt i och bilden ser konstig ut för att d sitter något märke vid hakan.. nej d va lite trist, men vafan.. har ju inte blondt hår iallafall =)

Sedan blev det en sväng med källemannens båt.. fy så gutt d va. lite små kyligt men vi drömmde oss bort om hur mycket vi kommer använda den och vilka skåp drickan kunde ligga i.. det var typ d viktigaste! =)

Ätit thai kyckling idag.. mumms!! bland d goaste ja ätit, oförskämt gott!!

Nu väntar ja bara på att Andra Avenyn ska börja =)

//Robin

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-17 23:44:54

ojoj , thai-mat? ;) med vem åt du det med för första gången ? ;D

Postat av: Robin

Publicerad 2009-04-18 13:55:28

haha,, det var med dej såklart Frida.. gott var det också! och trevligt!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-18 14:02:03

Det var väldigt trevligt. det får vi göra om snart:)

Postat av: Robin

Publicerad 2009-04-18 14:07:28

jaa, det tycker jag verkligen.. väldigt snart också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela