Påskafton + lite till

Publicerad 2009-04-13 13:10:30 i Allmänt,

I lördags på påskafton blev det att dra ut. Gått ut några helger i rad nu känns det som, om man inte räknar med gbg och jkpg trippen. =)

Dagen började med att ja sov riktigt länge... inte så konstigt då jag och Källman var ute på äventyr kvällen innan. Men iallafall första ölen knäcktes runt två, lagom innan maten precis. Sen blev det påskmiddag med familjen och jag åt mest mat precis som vanligt men men långt kvar till sommarn^^

Efter maten blev det ut i solen för att leta ägg,, ännu en gång kom jag INTE sist!!

Sen blev det till att shota för hela slanten.. hotshot och någon jordgubbslikör som mamma hade.. När Malin o mormor åkt hem till sej så drog ja på mej solbrillorna och började min färd hem till källman.. tyvärr var min påse typ mega full och tung så fick åka bil sista biten.

Väl hemma hos källman började började festen och vi åkte till Norrby, där var vi inte länge och jag knackade nog på hos 15personer för att fråga efter en Nokia-laddare åt min källeman =)..
Sen helt plötsligt var vi ute i skogen, hemma hos Linda, där blev det singstar och jag fatade inte hur man skulle göra, va tvungen o skaka på micken o massa sånt konstigt.. jävla xbox360 =P

Ut på krogen och där träffa man annat folk, kvällen slutade dock inte så mega bra men men det är inte alla kvällar som gör det!


Igår va ja mest bakfull, satt hemma och kolla på den sämsta filmen jag någonsin sett, ändå va den bra?.. nää den sög men det va så himla härligt att sitta o glo på en svin dålig film när man var bakis o inte brydde sig så mkt.. På natten sen blev det ännu ett äventyr, trevligt men kallt och jag var trött.. Källman frös dock mest hahaha

Nej nu orkar ja inte mer^^

//Robin

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2009-04-13 18:29:10

Wow ebbe är tillbaka med bloggen! Nu ska tilda hålla sig upptaterad här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela