bilen som vägrar att bromsa

Publicerad 2009-06-15 01:02:59 i Allmänt,

tjoobree..

Här sitter man mitt i natten o skriver blogg, precis som förr i tiden^^

Lyssnar på musik också kanske ska tillägas =)

Har haft feber hela helgen.. inget kul alls, blir inte sjuk så ofta men när jag väl blir det så är det rätt rejält och jag mår skit.. sen att ja typ är förkyld året om räknas inte som sjuk =P flr det e ja fan jämnt nästan..

Funderar på att dra t kalmar imorn.. ska isåfall lämna in min mobil på lagning, det behöver den, samma sak gäller min bil!! fan, när jag skulle åka iväg för o köpa lite godis i fredags, feber sjuk och allt ja då trycker man på bromsen och sjunker ner flera meter med foten känns det som.. utan motstånd eller att något händer typ, jag vart skraj men varit med om det förut.. då satt Jossan brevid =P

Vill köpa en gitarr, en riktigt gitarr! inte en sån dålig som brorsan lånar (ta inte illa upp) men den e rätt kass.. tre nylonsträngar och tre stålsträngar.. halsen e för tjock och den e allmänt konstig!! inget fint ljud där inte!

men men.. återkommer imorgon om det blev Käälmar eller inte^^

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela