En härlig kväll

Publicerad 2009-06-29 19:05:23 i Allmänt,

Vilken kväll.. och den har just börjat, kan inte få en bättre start tror jag.

Sen i torsdags har jag fått låna Syrrans lägenhet, riktigt trevligt. Får ha den till torsdag morgon då jag åker till växjö flygplats för att hämta henne =) Hon är på Kreta.. jag i hennes lägenhet! =)

Ikväll då så tänkte jag att jag skulle unna mig något extra, så jag har varit och köpt lite grejjer, och det hela slutade med att jag satt med solbrillor på balkongen och såg ut över Oskarshamn och havet!

Till mitt sällskap hade jag en rejäl nachotallrik.. chips, aioli, köttfärs och taco sås.. På bordet stod även en iskall öl =) och brevid den stod en liten vattenpipa, snacka om ljuvligt. Där satt jag med vattenpipan och rökte lite moln, drack bärs och åt en riktigt sommarkvälls mat =). Innanför hördes Håkan Hellströms ljuvliga röst..

Nu däremot får jag ta och diska upp här lite, sedan bär det av på cykel hem till Familjen för att kolla på "Lotta på Liseberg" bättre än "Allsång på Skansen" helt klart! GO Lotta..

Tidigare idag så kollade jag på Tennisen, och fy va gym Robin Söderling är, så iskall på någotsätt. Tyvärr var och är Federer bättre, skit.. eller Ballte som ja brukar säga.

Till tonerna av Håkans "Tro och Tvivel" avslutar jag detta blogginlägg med en rejäl sommarhällsning..!

Älska sommaren så som jag älskar dig <3

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela