Köpingsvik

Publicerad 2009-06-21 23:48:14 i Allmänt,

Öland..

Vad ska jag säga?

Joo det va jävligt trevligt hela dagen faktiskt, jag körde en fullpackad bil och hade sovit ca 2 timmar på natten. Anledningen var att jag kämpade som fan med en skiva.. en skiva som blev jävligt bra faktiskt. Men men klockan 8 åker min bil mot källemannen och sedan till Finnen..

Vi drar till käälmar och äter på Burger King, inte så jätte gott att trycka i sig två cheesburgare 10:00 men men det fick gå.. Sedan blev det att köra över bron, stämningen var på topp och när vi kom fram till Köpingsvik var det fullt med folk, självklart fanns inga campingplatser och vi får för oss (jag får för mej) att vi ska planka oss in o sen ställa upp tältet som om inget har hänt.. men de andra två bangade så vi begav oss till ett litet bostadsområde.. ställer bilen och börjar dricka pilsner.. Även nu var humöret på topp men så kommer en gubbe och slänger bort oss och alla andra där.. så d va bara till att dra vidare.. bilen ställs utanför en skola och körs inte en meter till den dagen.

Vädret var bra, humöret var bra, drickan var bra och sällskapet var bra.. men som alltid så lyckas jag strula till det.. blir sket full på campingen och sen var hela kvällen förstörd, för alla tre, jao tack vare mig faktiskt och jag kan bara be om ursäkt men men.. tycker inte ett dugg synd om mej själv faktiskt.

Dagen efter mådde man ju inte så jävla bra, Källe o Finnen hittar ett ställe där man kan blåsa för att kolla om man kan köra eller inte.. båda två idioterna blåser grönt.. självklart måste ju jag också prova.. men ja fick ett annat resultat.. nämligen att jag inte fick köra.. på ett ganska bra tag hehe..

Finnen kör hem oss, jag städar bil och tält och sovsäck.. ställer mej i duchen, torkar mig och däckar i min säng.. så jävla skönt!

Tack för midsommarn pöjkar, vi åker dit även nästa år.. och skrattar åt det som hände ifjol!

Tyskland nästa

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela