Robin och Julia dagen

Publicerad 2009-06-17 03:41:51 i Allmänt,

Nej inte riktigt.. men halvadan har vi hängt ihop hon och jag.

Dagen började segt, va rätt sent uppe.. inte så konstigt när man sitter uppe hela nätterna kanske hehe..

Har spelat lite gitarr idag, det gick helt ok bra, bara att gitarren e sjukt ostämd vilket gör att vissa ackord låter helt sjukt konstigt haha men men, kan inte sånt där.. förresten, gitarr köpes omgående =)

Sen drog iallafall mamma och janne, och jag och Jullan tillsammans med brorsan hade huset för oss själva!.

Mata ankor, laga plättar, äta kvällsmat på golvet, sjunga påhittade låtar, spela gitarr, titta på svampbob och städa blev vad vi hann med denna kväll innan det var dags för henne att sova =) riktigt kul hade vi faktiskt, vilket vi alltid har =)

Inatt har jag legat o kollat på film.. Benjamin Bottons otroliga liv.. en helt okey film, lite seg kanske och förutsägbar men ändå helt okey =)

nej nu e klockan mycket.. solen har gått upp typ och jag behöver nån times sömn skulle jag tro!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela