Soleen^^

Publicerad 2009-06-23 14:31:28 i Allmänt,

Här ligger ja i solen och bloggar =)

Har precis läst lite i min pocket bok om Håkan Hellström.. massa texter och intervjuer om honom.. jävligt bra och intressant läsning faktiskt.. hoppas har ger ut en självbiografi när han börjar närma sig åren (A)

Självklart gjorde denna läsning att man var tvungen och lyssna på den lille pojkspolingen.. och jaa, han är kungen, han är POP han är Göteborg.. Finns nog inte en enda artist som berör så som han gör med sina texter och melodier.. Lyssnat igenom hela skivan "Känn ingen sorg för mig Göteborg" som var debutalbumet och släpptes år 2000.. det är snart tio år sen.. fatta vad tiden flyger fram!

Vid 02:00 inatt åker vi till Tyskland, då blir det att köpa på sig lite billig dricka.. På Torsdag börjar Peace and Love på allvar.. snacka om att jag verkligen vill dit! =(

Igår såg jag "Lotta på Liseberg" och kom fram till att det är något som även måste göras live.. ja gillar fan allsång och sånt.. folkligt på något sätt.

ps: vatten är jävligt underskattat.. ds

Håkan Hellström - "lillebror bli aldrig som jag när du blir stor" - Känn ingen sorg för mig Göteborg

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela