Gitarr

Publicerad 2009-05-22 12:30:05 i Allmänt,

Jag spelar gitarr !

Eller aa jag försöker iallafall att lära mej spela, plingat på "utan dina andetag" nu i 4 dagar. Kan hela låten men måste öva lite till så att man vågar spela upp den för någon.

Mamma igår: Robin! Nu är jag så trött på den där låten, nu får det vara nog!

Annars händer inte så mycket här i Oskarshamn faktiskt. Hade en hemsk dag på jobbet (jobben) i onsdags, fortfarande svin sur faktiskt men orkar inte ta det här.. yrade iallafall runt på 3 skolor, inte roligt.

Idag festas det lite extra här i familjen, vi ska på McDonalds, haha vi som alltid köper pizza om vi ska äta något flott, men idag blir det tydligen MCD. Kan va roligt.

Har förresten fått jobb på Hultsfreds Festivalen! Tack syster!!
Har även sökt jobb på Peace and Love..

Kanske kan bli något utav sommarn, trotts att man inte har ett jobb.


Nu ska jag nog plåga mamma lite till med min "sköna" gitarr spel!

Dagens Låt:
Båda Sidor Nu - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela