Kääälmar

Publicerad 2009-05-23 17:10:50 i Allmänt,

Idag vaknade jag tidigt tidigt, åkte ner till Kalmar, vart tvungen att följa med mamma till IKEA. Det blev faktiskt en riktigt trevlig tripp, mådde dock inte så jätte bra ett tag men med lite mat i magen så vart man pepp igen.

Igår kväll blev det att va hos Källemannen, välkomnade hem Wyckman som varit bort 7och en halv månad.. sjukt länge! Skönt att ha pojken hemma igen.

Åkte på att gå ut med hundarna när jag ändå va där.. det gick fan bra, tyckte att vi hade ett riktigt gött tempo jag och tjejerna.

Då jag inte ägde någon bärs här hemma så fick vi indisk sprit av Wyckman.. och den tog där den skulle, men jag stod upp bra måste jag säga, till skillnad mot andra haha =P

Kanske blir en tripp t källis ikväll igen, dock utan indisk sprit.

//Robin

Dagens Låt:
Måndagsbarn - Veronica Maggio

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela