hej hallå

Publicerad 2009-09-23 15:35:50 i Allmänt,

Hallå ni som klurat er hit.. nu med gästlösen och allt =)

På begäran skirver jag här ett litet inlägg.. dock kan ni följa mina innersta tankar i IKO-bloggen http://ikoskarshamn.blogg.se

Vardagen har börat sätta sina spår nu iaf, man går upp på morgonen, åker till jobbet och kommer hem från jobbet. Följer diverse tv-program och vardagen flyter på.. på helgerna blir det oftast fest och ett rejält alkoholintag... så jaa, jag trivs väl helt okey här på småländska kusten.. Oskarshamn

Köpt mej en ny bil.. en röd liten golf, rullar väl på helt okey..

Var i Göteborg i helgen, helt underbart!!! Håkan live på scen och jag njööt..

Helt sjukt men nu vill jag ha höst.. kyla och allt vad det innebär, kallt o skönt^^

Nej nu får du va nöjd Jossan... även om inlägget kom lite sent =)

/Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela